Laptic si biscuiti la PR Tea

Sa vedem, avem cuvinte noi pe care le invatam in acelasi timp cand ii invatam si pe ceilalti: recognoscibil, diferenţiate ( ca asta: diferentietate, cica l-am inventat eu). (nici asta nu fu inventat de tine:P micutz filosof)

Aceste doua cuvinte au fost folosite in incercarea de a defini brandul personal.

Pentru ca el, adica Darius de Groaza, este un Brand Personal – si anume Jeg – adica asha cum e David Ogilvy, Leo Burnett si Steve Jobs, nu Mihaela Radulescu.

Un brand personal poa’ sa nu fie bun la pat. Cel putzin Darius a tinut sa faca asta inca o data public. Cica cam asha s-o si nascut blogul lui Jeg, pt care il stim cu totii. El n-are noroc cu fetele, nu e bun la pat, o fost inselat, stia asta si trebuia sa si scrie despre asta.

Branding personal bazat: pe sinceritate.

Si nu numai. Ne-a dezvaluit reteta succesului pt un brand personal.

Pasi pentru a deveni un brand personal, mai ales asa in randul bloggerilor, ca ei poa sa scrie de astea:

frustrari,

complexe,

esecuri,

sinceritate,

rautate.

Blog – vazut acum vreo 5 ani de catre el ca un jurnal personal facut public. A se observa cele 2  chestii care vin in totala contradictie dar care se serveste fierbinte si e trecuta in meniu ca si: viata intima pusa pe tava.

“Sunt un idiot cand vine vb d fete”. Nu suntem la fel totzi in acest caz?

Sa fim seriosi, de cand cu netul si nu numai, n-am capatat curaj sau experienta in domeniul asta amoros, ci ne-am facut mai idioti decat permite legea…

Concluziune numero 2 (fara sa numaram sau sa luam pe rand pasii magici)

Slabiciunile te fac vedeta. Da el zice ca nu e vedeta, e doar o p..a de om.

Concluziune numero 3, care se dovedeste a fi tic verbal. Adica e o chestieu ft inteligenta pe care deja o zis-o prea des, da ne-o impartasit-o si noua: bad PR is good PR

Sfat pentru mici blogarasi wannabe “Sa se lase ca-i de-a-mpulea”. Pai normal – sa aiba el concurenta? Adica oricum nu poa sa aiba, ca e atat de plin de “diferentietate” ca nimeni altul si oricum el fu primu care o dat tonu si chiardaca vreti sa va sinucideti online, sau sa faceti politica cu politicien, el o facut-o deja.

De ce e el un brand personal? In afara de ce ne-a zis si pt ce il stie toata lumea…

Pana si prezentarile si le face in mod diferit. Is in dilema daca le face in corel si porma le exporta in jpeg, sau pur si simplu ii place sa tzina pixuri, creioane in mana, sa mazgaleasca foi pe care sa le scaneze si sa le faca poze. Cu siguranta a 2-a varianta.

El e omu cu bicicleta aia mica – profi cica, da nu pt facut turu’ Romaniei, cu toate ca a demonstrat ca poa sa faca si aia.

E “puiutzu ala de de comunist” pe care eu l-am remarcat pt ca are bicicleta aia si pt ca stand pe bicicleta aia ii vedeam mereu cureaua – care e exact ca si a mea!!!

E omu’ care poa sa poarte tricoul ala despre care am mai zis eu intr-un post, pe care sper ca nu i-l spala mama-sa.

E omu care chiar si la PR tea trebuie sa ceara lapte cu ce altceva, decat cu biscuiti.

(cam asta a fost ieri la PR Tea in Bulgakov + rautate multa si pufoasa din partea lui Jeg fata de cei cu xlul asemanator…)

7 Responses to “Laptic si biscuiti la PR Tea”

  1. BoBo Says:

    Să-ți fie de bine:) Te așteptăm și la alte ceaiuri. Mulțam de feedback.

  2. adina alexe Says:

    senchiu 🙂

  3. Darius Says:

    Bine, dar “diferenţiate” (că aşa i-am zis), ba, eu l-am inventat. Iar “diferenţietate” nu există.

    Recognoscibil da, e al altcuiva, da’ l-ai auzit tu prima dată acuma.

    • s0cialbutt3rfly Says:

      m-am chinuit sa-l scriu asha cum il ziceai tu..si cum il vedeam eu scris din coltzu cela.
      sa zicem atunci ca am inventat eu unu nou. daca si tu si derrida (diferAntza) ati inventat, eu d c nu?

  4. Gabriel Says:

    Nu era “diferenţitate” şi nu “diferenţiatate” sau “diferenţietate”? Sau ne-am încurcat cu toţii atât de puternic în cuvintele alea încât de fapt habar nu mai avem dacă a fost într-adevăr vreun asemenea concept? E amuzant cum Darius era aproape derridean aseară fără să aibă pic de idee de treaba asta. Bun, întrebarea e care naiba e diferenţitatea lui Darius Groza de fapt? Că a fost constant out of the box în contextul astă de sătul cultural care e Clujul, că a păţit/ creat situaţii ne-la-ordinea-zilei, că se afişează permanent într-o sinceritate bine pusă în şcenă şi foarte coerent textualizată, că a transgresat programatic domeniile de afişare publică şi că este un decontructivist instinctual (mai ales în zona instituţională)? Poate şi cu siguranţă e mai mai mult decât atât, dar şi mai simplu.

    • s0cialbutt3rfly Says:

      deci…dak mai scri cu diacritice… n-o sa fie binie:)) si e cam lungi frazele astea 🙂 but i guess we understood the points – si ale tale totalmente intelectuale si ale lui darius ft apropiate de un intelectualism diferentiat 😛


Leave a comment