ca dupa aia cine stie…

“cand ai licentza?”

“luni…pe la 9 si ceva sper sa scap”

“si eu pe la 14. dupa aia tre sa iesim, la o bere ceva, ca dupa aia cine stie…”

Si astfel m-am trezit la realitate… nu, nu mai plec eu o vara lunga peste ocean si ma astept sa fie la fel cand ma reintorc. raman. Dar e tot un final. Un final care ne cam desparte pe cei mai multi dintre noi.

Am terminat faculta. Nu doar ceremonia de absolvire, ci examenul final, licentza. Pentru care ne-am stresat, mai mult sau mai putin in ultima vreme. ce ne-a facut sa povestim poate mai mult. sa ne vedem poate mai des cu prietenii tocmai pt a scapa de wordul in care adunam pagini si idei…

o sa-mi fie a draq de dor de tine, de voi… si acum plang si eu (stiu ca poti si tu…)

din pacate e iar un moment de rascruce in care ne decidem sa trecem mai departe si asta inseamna sa plecam mai departe. Master – ย in alt orash. Bucurestiul face cu ochiul, acasa e tentant. Internshipurile sunt multe si cele mai multe lungi…

Ce trist e cand iti faci o gramada de prieteni, fie ca ii faci aici, fie peste ocean si te intorci la ei sau cu ei… ajungi sa ii pierzi… Stiu, nu ii pierzi de tot, macar pe lista de mess vor fi online din cand in cand, sau poate la fel ca si pana acum. Dar sansele sa te mai intalnesti pe coridor, pe strada, sau efectiv sa-ti fie dor si sa iesi la o tigara, la o bere, la o poveste cu ei, scad… scad undeva la 0…

si e o alta categorie de prieteni, pe care nu ai vrea sa ii pierzi, sau makr nu pleci direct cu premisa ca ii ai pt un termen scurt, ci ti faci si ii pastrezi alaturi pt ca speri sa fie asha mereu…

Momentan, in febra dinaintea prezentarii, cand terasele is pline cu fetze cunoscute si zambitoare esti ink in starea ta de confort. Dar va veni o vara lunga in care iti vei aminti de cei dragi si poate si atunci vei spera la revedere… dar va veni o toamna si mai goala… in care vei realiza ca s-a schimbat din nou totul…

One Response to “ca dupa aia cine stie…”

  1. p1mky Says:

    mult succes ๐Ÿ™‚ stiu ca n ai nevoie ca deah esti the brain lol ๐Ÿ™‚

    si da cunosc depresia asta de sfarsit si eu am scris despre ea ha ha :*


Leave a Reply

